What is the name of that song in walmart that they used as a sample for beats music, it was by a female?



It sounds like RnB or hip hop and sounds new.

It also included male singer and goes like this:
I am chasing you trying to get back to you cuz i need you
And i can make it through , got to drop it through
And I can't see behind, the night has got me blind
I'm running out of time, i'm desperate i need you
love ain't joy in the morning, put it on me
I gotta get back , give me shelter from the rain
wanna stone that, let me loan that
my home and ...

Comments for What is the name of that song in walmart that they used as a sample for beats music, it was by a female?

Click here to add your own comments

Jul 16, 2016
Same
by: Anonymous

I want to know the song!

Sep 23, 2015
I LOVE THAT LIL SAMPLE!!
by: Monte

I recorded it and posted it on my Facebook and nobody knows but they love it!! Great song I wish they would have gave her credit for it! It's a church song tho...

Jun 10, 2015
Ugh
by: Anonymous

Someone needs to find it ASAP!

May 28, 2015
Nope. That's not the song!
by: Anonymous

THAT SONG IN THE LINK BELOW IS NOT IT! >:(

May 27, 2015
here it is
by: Anonymous

https://www.youtube.com/watch?v=5hzgS9s-tE8

Mar 12, 2015
Ive been looking as well...
by: Teresa! (:

Im so glad that their are other people who have been looking for this song as well. Me and my Sister loves this song. No apps can find the song for us.. Please let me know if anyone finds that song!!! :)

Mar 05, 2015
Welcome aboard, Vern! Been looking everywhere, for months!!
by: Anonymous

Hi Vern - This is crazy! There is no way noone knows who this artist and/or this amazing tune. I play the clip I recorded for my friends - young and old.... They all love it but know nothing! @deadend

Thanks for helping us look! The world needs to hear her and this song! NOW!!


Mar 04, 2015
u guys r awesome
by: vern

U guys have good taste! Heard that track and I recorded it as well and I have a good ear to remember artist ive never heard her before.she is like butter on that track we will find her. when we do be ready to hear greatness

Feb 26, 2015
I apologize, Marj
by: Anonymous

I'm sorry. It clearly looks like people are talking about two different songs here..... so, the song title that you posted may just well be what some of the other posters were looking, so pardon me if I was on the wrong page with that and I hope that that is the song somebody here was really looking for. I hope that my answer comes soon, too.

I'm actually looking for a song that was played at Walmart on an audio display for Philips bluetooth portable speakers called 'Fidelio'. The display had three different sized speakers on it and there was a blue glowing button used to choose which speaker the customer wanted to sample. The audio clips were of 3 different style songs that looped and the song I'm looking for, was one of them. I went back to Walmart, called Walmart and asked and got various answers but all led to no knowledge of the song or the songs' source of origin. Walmart suggested I can, Philips.
I called Philips and they were great about it, a customer service rep, named Shawn and she is continuing to help me look but still, that is as far as I've gotten. I posted the lyrics I got from the audio clip but here they are again....


"I'm chasing you,
tryin to get back to you,
'cause I need you

and I can't make, it through
Gotta drop it, ooh,
what's a girl to do?

And I can't see behind
The night has got me blind
I'm runnin' out of time
I'm desperate, I need you....."

CHORUS:
Love makes joy in the morning, you put it on me (oh) (I gotta get back)
You give me shelter from the rain, when it's ___, never lonely (I gotta get back)
Present help my friend
My homie, hold my hand
(Cause see, cause see, I gotta get back... I-I-I-I, I gotta get back...)"


Feb 26, 2015
Sorry Marj - That's not the song
by: Anonymous

Sorry Marj -thanks for trying to help but as far as I am concerned, this is not the song that most of us are talking about here... I took a voice memo recording of the song we are asking about but I can't post it on youtube
Here are 'some' of the lyrics of the song played through the Philips Fidelio speakers display at Walmart. Maybe someone will recognize them. It's a female singing lead... she sounds like Melonie Fiona, a little bit.

"I'm chasing you,
tryin to get back to you,
'cause I need you

and I can't make, it through
Gotta drop it, ooh,
what's a girl to do?

And I can't see behind
The night has got me blind
I'm runnin' out of time
I'm desperate, I need you....."

CHORUS:
Love makes joy in the morning, you put it on me (oh) (I gotta get back)
You give me shelter from the rain, when it's ___, never lonely (I gotta get back)
Present help my friend
My homie, hold my hand
(Cause see, cause see, I gotta get back... I-I-I-I, I gotta get back...)"

SOMEBODY OUT HERE KNOWS THIS SONG!!!! WE HAVE TO KEEP LOOKING AND ASKING BECAUSE IT"S SUCH A NICE SONG> I LOVE IT ALREADY AND NOW I'M ON A MISSION....

Feb 25, 2015
Here's the TITLE
by: Marj

Chasing You by Bethel/Jenn Johnson

Feb 25, 2015
💔
by: Anonymous

I've been looking first this Same song and I Still can't find it 💔💔💔

Feb 18, 2015
could it be?
by: Anonymous

Are we looking for same song? Did anyone ever get an answer? The chorus sounds like gibberish but its an awesome gibberish!!

Jan 31, 2015
gospel?
by: Anonymous

I couldn't find it online either. maybe the Philips company would know since it is their display and speakers. is it a gospel song? it sounded to me to be a song to God.

Jan 30, 2015
?¿?¿?
by: Anonymous

Has anyone figured this out yet did Walmart ever call back?!

Jan 25, 2015
Nope, that ^^^^ is not it :( thx anyway .
by: Anonymous

Nope, that's not it. The original poster put up some of the lyrics about. Check them out. There's a young lady singing

Jan 25, 2015
Is this the song?
by: Anonymous

Hozeir - take me to church

My lover's got humour
She's the giggle at a funeral
Knows everybody's disapproval
I should've worshipped her sooner

If the heavens ever did speak
She's the last true mouthpiece
Every Sunday's getting more bleak
A fresh poison each week

'We were born sick, ' you heard them say it

My Church offers no absolutes
She tells me, 'Worship in the bedroom.'
The only heaven I'll be sent to
Is when I'm alone with you—

I was born sick,
But I love it
Command me to be well
Amen. Amen. Amen. Amen.

[Chorus 2x:]
Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life

If I'm a pagan of the good times
My lover's the sunlight
To keep the Goddess on my side
She demands a sacrifice

Drain the whole sea
Get something shiny
Something meaty for the main course
That's a fine looking high horse
What you got in the stable?
We've a lot of starving faithful

That looks tasty
That looks plenty
This is hungry work

[Chorus 2x:]
Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins so you can sharpen your knife
Offer me my deathless death
Good God, let me give you my life

No Masters or Kings
When the Ritual begins
There is no sweeter innocence than our gentle sin

In the madness and soil of that sad earthly scene
Only then I am Human
Only then I am Clean
Amen. Amen. Amen. Amen.

[Chorus 2x:]
Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life

Jan 18, 2015
what is the song?
by: Anonymous

Have any body found out yet. If so please email me @ Dizzy92090@gmail.com

Jan 18, 2015
Smh
by: Anonymous

Well, looks like we'll just be waiting because I haven't heard from a soul yet :(
Don't think I'm giving up, though. One day, one of us will post here the info on this tune.
Somebody's got to know something.
Keep calling. That's what I'm going to do...

Jan 16, 2015
looking for this song title for so long
by: Anonymous

I put in the same request and I'm anxiously awaiting... Thanks so much, I thought I was the only one looking for this song:-)

Jan 15, 2015
I called Walmart corporate office...
by: Anonymous

They said that the store manager of the store where I heard this tune, would call me in 3-5 business days. I asked them to tell me the artist and name of this tune. When they get back to me, I'll post here.

Jan 13, 2015
Searching for this song
by: Anonymous

I'm stumped! Need to find this tune!!

Oct 07, 2014
I'm looking for that song too!
by: Anonymous

I heard this song in Walmart yesterday while demo-ing speakers. Soundhound couldn't identify it and the only thing that comes up when searching the lyrics is this site. Hope someone kbows the song. It has a great beat, the singer has a beautiful voice and i like the lyrics. I want this song!!!

Oct 01, 2014
Been looking for this song!!!
by: Anonymous

I've been looking fir this song too. I tried to Shazam and Soundhoud it and neither app could pick the song up.

Click here to add your own comments

Join in and write your own page! It's easy to do. How? Simply click here to return to Song and Music Questions.


Be Sure To Bookmark This Site!
___________________________

Search This Site:










Sign up for who-sang-that-song.com's free monthly newsletter, Who Sang It, to be informed of additions to this site as well as to learn some fun music facts...

Enter Email Address

Enter First Name

Then

Don't worry -- your e-mail address is totally secure.
I promise to use it only to send you the newsletter.